W pracy spędzamy przeciętnie 160 godzin miesięcznie. Poziom realizacji naszych ambicji, a także panująca tam atmosfera mają duży wpływ na nasze ogólne poczucie szczęścia. W Badeście troskę o klientów zaczynamy od słuchania i realizacji potrzeb naszych pracowników. Wierzymy w to, że zadowolony pracownik zapewni swoim klientom obsługę na najwyższym poziomie. Nasze prawie 30-letnie doświadczenie potwierdza tę zasadę.
WSPIERAMY POTRZEBY KOBIET
Jedną z naszych kluczowych wartości jest rodzina.
Wierzymy w to, że można być spełnionym w życiu prywatnym i zawodowym. Wspieramy kobiety, młode mamy w realizowaniu obu ról życiowych. Dajemy możliwość częściowej lub całkowitej pracy zdalnej, realizacji swoich zawodowych ambicji w zakresie czasu, jakim na danym etapie życia dysponują.
Dzięki wspierającej kobiety postawie, w zespole Badesty są szczęśliwe mamy, które dostosowują rozwój kariery do aktualnej sytuacji rodzinnej i to zarówno w zakresie zajmowanego stanowiska, jak i wymiaru czy miejsca pracy. Kobiety mogą intensywnie budować swoją karierę, zwolnić tempo w okresie pierwszych lat macierzyństwa, aby po odchowaniu dzieci wrócić do bardziej wymagających zadań.
ELASTYCZNE FORMY ZATRUDNIENIA
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych pracowników, dajemy im możliwość pracy w systemie zadaniowym w wybranej przez siebie kolejności, miejscu i czasie. Nasi pracownicy chętnie także korzystają z częściowej lub całkowitej pracy zdalnej. Pozwala im to na realizację swoich prywatnych planów. Doceniają naszą otwartość wysokim poziomem wykonywanych obowiązków, dużym zaangażowaniem i przyjazną postawą wobec całego zespołu Badesty.
Jak to jest możliwe, że ten system u nas dobrze prosperuje?
Stawiamy na szczerą i uczciwą komunikację wewnątrz firmy.
Zespół kierowniczy ma cotygodniowe spotkania, po których poszczególni menagerowie spotykają się ze swoimi zespołami i przekazują najważniejsze informacje związane z funkcjonowaniem firmy, zmianami w podatkach, a także wysłuchują swoich podopiecznych w zakresie pomysłów, pojawiających się problemów i potrzeb. Niezależnie od pozycji w firmie czy relacji pracodawca-pracownik, po którejkolwiek stronie, zawsze traktujemy się jak partnerów.
Organizujemy comiesięczne „pizza day”, które czasem w związku z pomysłami pracowników przeradzają się w „sushi day” lub „chinese day”. To doskonała okazja do spotkania i integracji osób z obu biur i pracujących zdalnie.
NASTAWIENIE NA ROZWÓJ
Dla nas słowo „rozwój” ma szerokie znaczenie. Wierzymy w to, że jest on wpisany w naturę każdego człowieka, zarówno na płaszczyźnie zawodowej, jak i osobistej. Właśnie dlatego w naszej filozofii firmy mamy nie tylko szkolenia branżowe, ale także te z kompetencji miękkich – przydatnych w codziennym budowaniu relacji z współpracownikami, klientami, rodziną czy przyjaciółmi.
Realizujemy w firmie system szkoleń zewnętrznych w Krajowej Izbie Doradców Podatkowych i Stowarzyszeniu Księgowych w Polsce, oraz wewnętrznych, prowadzonych przez jednego z naszych doradców podatkowych. Dwa razy w tygodniu organizujemy także zajęcia z języka angielskiego.
Uczymy się po to, by minimalizować błędy, jednak gdy się zdarzą – dajemy sobie do nich prawo. Szukamy przyczyn, wyciągamy wnioski i mądrzejsi o tę lekcję – idziemy dalej.
Rozwój to także wspieranie w codziennej pracy naturalnych talentów naszego zespołu. Łączymy odpowiednich specjalistów z klientami, którzy potrzebują ich kompetencji – nie tylko branżowych. Jeśli ktoś zna i lubi języki obce, łączony jest z klientami oczekującymi obsługi w języku obcym, tak aby móc doskonalić swoje umiejętności każdego dnia. Jeśli zaś pracownik ma duże umiejętności społeczne, obsługuje klientów, którzy oczekują większej interakcji w procesie obsługi.
MIEJSCE PRACY NA LATA
Czy w czasach ciągłych zmian można znaleźć pracę taką, w której ludzie pracują latami?
Tak! Nasz zespół jest tego doskonałym przykładem!
Jesteśmy długodystansowcami. Zatrudniamy ponad 50 osób i średni aktualny staż pracy naszych pracowników wynosi 9 lat. Jest z nami też kilka osób związanych z firmą od ponad 20 lat. Zawsze też zapewniamy miejsce osobom wracającym z urlopów macierzyńskich. Daje nam to ogromną satysfakcję, bo oznacza, że Badesta jest miejscem, w którym dobrze się pracuje i do którego chętnie się wraca.
Taki styl powoduje, że poznajemy się nawzajem, rozumiemy nasze potrzeby, a czasem zawieramy przyjaźnie na całe życie.
Nasz zespół to drużyna, która gra do jednej bramki. Zapraszamy do niej osoby, które są nie tylko ekspertami w swojej dziedzinie, ale przede wszystkim są empatyczne i nastawione pozytywnie do innych członków zespołu i do klientów. Wyznajemy zasadę uczciwości, szacunku i wzajemnego wsparcia. W ciągu tygodnia, większość naszego czasu spędzamy w pracy, nie ma w nim miejsca na konflikty. Proces obsługi klienta często wymaga zaangażowania osób z kilku działów i od właściwie ustawionej komunikacji, wzajemnej sympatii, pomocy i szacunku zależy komfort naszej pracy i w konsekwencji jakość naszej usługi.