Wejście na rynek

Usługa skierowana jest do firm planujących rozpoczęcie działalności. Jej celem jest przyspieszenie procesu wejścia na rynek i obejmuje:

POMOC PRZY ZAŁOŻENIU SPÓŁKI

ORAZ JEJ REJESTRACJĘ W ODPOWIEDNICH URZĘDACH (KRS, US, ZUS)

Usługę rejestracji spółek realizujemy we współpracy z zaufanymi partnerami – renomowanymi kancelariami prawnymi i biurami tłumaczeń.

Jest to proces całościowy obejmujący:

  • przygotowanie umowy spółki
  • przygotowanie obsługi notarialnej i tłumaczeniowej
  • rejestrację w KRS
  • rejestrację spółki w VAT i VAT-UE
  • rejestrację spółki i pracowników w ZUS
  • dla klientów zagranicznych pomoc przy otwarciu rachunku bankowego

Nasi doradcy podatkowi pomagają przy wyborze optymalnej formy prawnej oraz formy opodatkowania.

SPRZEDAŻ ZAREJESTROWANEJ SPÓŁKI

GOTOWEJ DO PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ (SHELF COMPANY)

Alternatywą dla zakładania nowego podmiotu gospodarczego może być zakup gotowej spółki. Jest to szczególnie istotne w sytuacji, gdy klientowi zależy na szybkim rozpoczęciu działalności operacyjnej.

Badesta oferuje usługi związane ze sprzedażą spółek typu shelf company. Spółki przygotowane do sprzedaży są zarejestrowane w KRS i US.

WYNAJEM ADRESU REJESTROWEGO

I OBSŁUGA KORESPONDENCJI

Podmiot gospodarczy działający na terenie Polski zobowiązany jest do posiadania adresu siedziby. Jest to jeden z warunków niezbędnych do zarejestrowania. Dlatego też podmiotom rozpoczynającym prowadzenie działalności na terenie Polski i nie posiadającym jeszcze własnej siedziby oferujemy usługę wynajmu adresu.

Usługa obejmuje:

  • wynajem adresu rejestrowego
  • obsługę korespondencji
  • okazjonalny wynajem sali konferencyjnej

SPRAWDŹ JAK JESZCZE MOŻEMY CI POMÓC

Biuro Rachunkowe Badesta | Usługi | Księgowość i podatki
Biuro Rachunkowe Badesta | Usługi | Kadry i płace
Biuro Rachunkowe Badesta | Usługi | Doradztwo

Zainteresowała Cię nasza oferta?