Zakres usługi

1. Pomoc przy założeniu spółki oraz jej rejestracja w odpowiednich urzędach (KRS, US, GUS, ZUS)

Usługę rejestracji spółek realizujemy we współpracy z zaufanymi partnerami – renomowanymi kancelariami prawnymi.

Jest to proces całościowy obejmujący:

  • przygotowanie umowy spółki w formie aktu notarialnego
  • przygotowanie obsługi notarialnej i tłumaczeniowej niezbędnej do przeprowadzenia transakcji
  • złożenie wniosków o rejestrację do odpowiednich urzędów (Krajowy Rejestr Sądowy, Główny Urząd Statystyczny, Urząd Skarbowy)
  • rejestrację spółki w VAT i VAT-UE
  • rejestrację spółki i pracowników w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych
  • pomoc przy otwarciu rachunku bankowego

Nasi doradcy podatkowi pomagają przy wyborze optymalnej formy prawnej oraz formy opodatkowania w przypadku osób fizycznych.


2. Sprzedaż zarejestrowanej spółki gotowej do prowadzenia działalności gospodarczej
(shelf company)

Alternatywą dla zakładania nowego podmiotu gospodarczego może być zakup gotowej spółki. Jest to szczególnie istotne w sytuacji, gdy klientowi zależy na szybkim rozpoczęciu działalności operacyjnej. Badesta oferuje usługi związane ze sprzedażą spółek typu shelf company. Spółki przygotowane do sprzedaży są zarejestrowane w KRS, GUS i US.


3. Wynajem adresu rejestrowego i obsługa korespondencji

Podmiot gospodarczy działający na terenie Polski zobowiązany jest do posiadania adresu siedziby. Jest to jeden z warunków niezbędnych do zarejestrowania. Dlatego też, podmiotom rozpoczynającym prowadzenie działalności na terenie Polski i nie posiadającym jeszcze własnej siedziby oferujemy usługę wynajmu adresu.


Usługa obejmuje:

  • wynajem adresu rejestrowego
  • obsługę korespondencji
  • okazjonalny wynajem sali konferencyjnej w siedzibie Badesty

Copyright © Badesta Sp. z o.o. sp.k.